עולם שלם של הרצאות, סיורים וסדנאות מחכה לכם ב-Funzing
נסו עכשיו
  • 18,979
    פעילויות
  • |
  • 319,918
    משתתפים
18,979
פעילויות
|
319,918
משתתפים
|
סופשבוע של כיף במלון מטיילים מטולה + טיול וקבלת שבת

סופשבוע של כיף במלון מטיילים מטולה + טיול וקבלת שבת

5.0 (1)
חדש
  •  הראשונים, מטולה
  •  (מיקום מדויק ישלח לאחר ההזמנה)
מתאים ל: מבוגרים / ילדים
כשחופשות נהדרות פוגשות את מסלולי הטיול הכי מעניינים בצפון, זה קורה ברשת מלונות מטיילים. אנחנו במלונות מטיילים מציעים אירוח איכותי בשישה בתי מלון ומתחם קמפינג בגליל העליון ובגלי... מידע נוסף »
חווית ה-Funzing שלך:

מחפשים חבילת נופש משפחתית שתסגור לכם לינה וגם חוויה?
קבלו חבילת נופש שתסגור לכם את השבת
!
צאו לחופשה במושבה הציורית מטולה – במלון מטיילים מטולה, כולל סיור במושבה וקבלת שבת מרגשת במלון.

מלון מטיילים מטולה מארח אתכם באזור הכי צפוני בישראל, ובסביבה היפה ביותר בלב המושבה הציורית: רחוב הראשונים, בו תיהנו משילוב מושלם של חיי תרבות ואדריכלות שהשתמרה באופן מעורר התפעלות. כאן במטולה תוכלו לחזור אחורה במנהרת הזמן, ולשטוף את העיניים במראות קסומים שכובשים את הלב: רחובות אינטימיים, בתי אבן יפהפיים בני יותר מ-100 שנה, אווירה נוסטלגית ונופים ירוקים ומרהיבים ביופיים.

כמלון בוטיק מבוקש ששופץ ושודרג זה מכבר, הוא ממוקם במבנה עתיק יומין ומשתלב היטב בסביבה הפסטורלית של המושבה. מבין 27 חדרי המלון תוכלו להתארח ב-4 דירות נופש (חדרים כפולים, אחת מתוכן נגישה לבעלי מוגבלויות) ו-7 חדרים עם מרפסת – כולם מציעים אווירה אינטימית ועיצוב מוקפד, מאובזרים היטב ומתאימים לאירוח משפחתי.

חדר האוכל היפהפה משקיף ללבנון, להר החרמון ולמטעי מטולה, בהם גדלים עצים נשירים כמו שזיף, תפוחים ואפרסקים. בזמן שתיהנו מהנוף הייחודי, תתפנקו על ארוחות עשירות בסגנון בופה, מרק חם וטעים (בעונת החורף), ובחצר הגדולה והמטופחת תוכלו לקחת כמה רגעים של שקט ושלווה תחת כיפת השמיים.

מטולה כשלעצמה היא נקודת זינוק נהדרת לטיולים בגליל: שמורת נחל עיון, החרמון, שמורת הבניאס, שמורת טבע נחל שניר, אגמון החולה – כולם במרחק נסיעה קצר מהמלון. בנוסף, תמצאו בפינת ההמלצות שלנו מסלולים נהדרים שמתאימים לכל עונה ולכל קצב הליכה.

עם בואכם תקבלו מאיתנו את מפת האזור ובה המלצות לטיולים.

מחיר החבילה כולל אירוח ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר בין שישי לשבת, וסיור מודרך במושבה כולל קבלת שבת במלון. ילד בתוספת תשלום.
***יש לרכוש כרטיס אחד בלבד עבור זוג ולרכוש כרטיסי ילד לפי מס׳ הילדים הרצוי***

קבלת החדרים החל מהשעה 15:00. ניתן לאסוף את הכרטיסים מהקבלה טרם הצ'ק אין.
צ'ק אאוט בשבת עד השעה 14:00.

על הסיור וקבלת השבת:

ניפגש עם המדריך משה במלון מטיילים מטולה ביום שישי בשעה 16:30. נצא לטיול קצר של אחר הצהריים במושבה הציורית מטולה.  נלך בין בתים מיוחדים ועתיקים ונשמע את סיפורם המרתק. נכיר את בית המכס, בית הפקידות, בית הרב ואפילו את המלון הראשון במטולה במהלך הטיול הילדים יחפשו את המטמון החבוי של אומתלה שיסתתר בין סמטאות המושבה. לאחר כ45 דק' נגיע חזרה לחצר המלון שם נקבל את השבת יחדיו עם מוסיקה נעימה, חלות, תירוש ואווירה של שבת במלון הכי צפוני בארץ. 

חשוב לדעת:
*נפגשים במלון מטיילים מטולה.
*הטיול מתאים לכל המשפחה.
*משך הטיול כ45 דק'.
*נגיש לעגלות.
*רשימת ציוד: נעלי הליכה, 1 ליטר מים, כובע.
*קיום הטיול מותנה במינימום מטיילים, ההרשמה מראש. 
*עלות השתתפות בטיול מגיל 3: 10 ש"ח. החיוב מתבצע 3 ימים לפני הטיול.

צמצם טקסט
מחפשים חבילת נופש משפחתית שתסגור לכם לינה וגם חוויה? קבלו חבילת נופש שתסגור לכם את השבת! צאו לחופשה במושבה הציורית מטולה – במלון מטיילים מטולה, כולל סיור במושבה וקבלת שבת מרגשת במלון. מלון מטיילים מטולה מארח אתכם באזור הכי צפוני בישראל, ובסביבה... קרא עוד
מה תקבלו?
  • סיור מודרך במטולה וקבלת שבת חוויתית
  • חופשה משפחתית בנקודה הכי צפונית בארץ
  • זמן איכות עם המשפחה בקירבה למסלולי טיול מגוונים ואטרקציות רבות

פרטים נוספים:
תוספת לילד מתחת לגיל שנתיים יש לבצע ישירות מול המלון
ללא כפל מבצעים

Ajax loader
Ajax loader